TELEMARKETING

 

V rámci full service direct marketingových služeb pro naše zákazníky,
zajišťujeme vlastní aktivní i pasivní telemarketing.

Ceny realizace Vám přesně určíme a navrhneme podle Vašeho požadavku,
který nám můžete zaslat na email obchod@admass.cz

ADMASS: 2001-2017, to je tým s více jak šestnáctiletou zkušeností v přímé reklamě.

V telemarketingových kampaních využíváme  rozsáhlé B2B a B2C databáze .
Na přání zákazníka pracujeme i s dodanou databází.
Bližší informace najdete na stránce o databázích .

Aktivní telemarketingové služby, které nejčastěji realizujeme:

  • volání na zákazníky po realizaci direct-mailu tzv. "follow-up"
  • sjednávání obchodních schůzek
  • znovuzískání a nábor nových zákazníků
  • udržení zákazníka a podávání více informací
  • poskytování informací zákazníkům o novinkách
  • průzkum trhu
  • aktualizace dat - tvorba speciálních databází
  • marketingové průzkumy
  • ověřování marketingových údajů
  • měření zákaznické spokojenosti
  • potvrzení účasti na společenské akce

Pasivní telemarketingové služby, které realizujeme:

  • příjem objednávek, ohlasů, response
  • informační linky pro spotřebitelské soutěže
  • infolinky s různým odborným zaměřením (zákaznické a poradenské linky)
  • příjem a zpracovaní SMS zpráv
  • příjem a zpracování emailů
  • příjem a zpracování faxů

Pro jednotlivé kampaně vybíráme takové operátory, kteří vzhledem ke způsobu kampaně, náročnosti telemarketingovéhoho scénáře a druhu nabízeného produktu, vystupují nejefektivněji . Telefonisty vybíráme podle pohlaví, věku, vzdělání,  předešlé praxe a zkušeností.

Před vlastní realizací telemarketingu vždy zkoušíme a ladíme kvalitu scénáře, který sestavujeme ve spolupráci s klientem. Zaznamenané odpovědi jsou předávány v dohodnutých termínech a ve formátu dat, který je požadován klientem.

Operátoři v průběhu kampaně automaticky posílají dle potřeby doplňující faxy a e-mailové zprávy. Vše pod jménem, hlavičkou a internetovou doménou zákazníka.

Výhodou telemarketingu je okamžitá kontrola efektivnosti  vynaložených prostředků a možnost změny scénáře nebo cílové skupiny respondentů podle dosažených výsledků.

Pro případné návrhy nás kontaktujte e-mailem , vyplňte formulář nebo nám zavolejte na 212 243 200.