DIRECT MAIL

 

Direct mail je naší základní a námi nejčastěji realizovanou metodou přímé reklamy. Tím, že pravidelně rozesíláme pro naše zákazníky velké objemy zásilek, máme možnost v této oblasti svým klientům nabídnout mnoho výhod, slev a v neposlední řadě i bohaté zkušenosti .

ADMASS: 2001-2017, to je tým s více než šesnáctiletou zkušeností v přímé reklamě.

Ceny realizace direct-mailu Vám určíme přesně podle Vašeho požadavku, který nám můžete poslat emailem na obchod@admass.cz

Doručitelnost garantujeme ve výši 100% . Tato nulová nedoručitelnost není daná 100% bezchybností, ale naší smluvní garancí. Dosahujeme okolo 1% vrácených zásilek, které obratem na naše náklady znovu rozesíláme na rezervní cílové skupiny.

V rámci direct-mailu jsme připraveni pro Vás vlastní silou zajistit:

  • výběr cílové skupiny (respondentů) z našich databází
  • návrhy znění textů a grafické úpravy dopisů
  • grafické návrhy vkládaných materiálů a hlavičkových papírů
  • návrhy vzhledů a výrobu všech typů obálek (plnobarevné i atypické)
  • ofsetový tisk hlavičkových papírů a obálek
  • laserový tisk personifikovaných dopisů včetně oslovení v 5.pádu
  • skladování potřebných materiálů
  • balení a kompletaci zásilek (balení do obálek a fóliování)
  • příjem odpovědí (pasivní telemarketing, faxové linky, P. O. Box, e-mail, SMS)
  • přepis odpovědí do elektronické podoby
  • průběžné zpracovávání a vyhodnocování
  • Rozeslání s maximální slevou na poštovném

Výběr z databází probíhá na základě našich znalostí ve spolupráci s klientem. Společně namodelujeme takový okruh respondentů, který bude pro oslovení co nejefektivnější
S cílovou skupinou nepracujeme jako s jedním uzavřeným celkem, ale dělíme ji na mnoho typových segmentů. Takto jsme schopni personifikovaně sdělovat každému jednotlivému zákazníkovi informace a motivace vhodné právě jen pro něho.

Využíváme nabyté zkušenosti pro vytvoření takové zásilky, aby na první dojem zaujala
a odlišila se od všech ostatních. Snažíme se o prosazení nestandardních návrhů 
a atypických motivů na obálku i hlavičkový papír, o text dopisu směrovaný individuálně na konkrétní osobu. Znění a vzhled dopisů upravujeme vzhledem k individuálnímu vnímání respondentů a tomu, jak pracuje "náš" mozek během přímé komunikace.

Pro větší kampaně doporučujeme provést tzv. testovací direct-mail. Na základě zaznamenaných výsledků a provedené statistické analýzy, pak přesně určíme strategie 
a výběr cílové skupiny pro hlavní kampaň.

Technicky, prostorově a personálně jsme připraveni kompletovat zásilky různých rozměrů ve velkých objemech. 

Jako součást Vaší kampaně můžete využít našich služeb pro příjem response - faxů, emailů a zásilek do pronajatého P. O. Boxu. Tyto kapacity jsou využívány jen pro pořádanou kampaň. Odpovědi Vám průběžně přepíšeme do elektronické podoby a provedeme statistické vyhodnocení včetně doporučení pro další kampaně.

Pro případné návrhy nás kontaktujte e-mailem , vyplňte formulář nebo nám zavolejte na 212 243 200.